.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیگیری مطالبات مردمی از وظایف کلیدی امامان جمعه است/ مطالبات در فضای آرام پیگیری شود
نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم بستر سازی مناسب برای طرح انتقاد و اعتراض مردمی پیرامون مشکلات کشور در فضای آرام و منطقی تاکید کرد و گفت: پیگیری مطالبات مردمی از وظایف کلیدی امامان جمعه است.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله محمدباقر محمدی لایینی  اظهار داشت: بیان و پیگیری مطالبات مردمی از وظایف کلیدی امامان جمعه است.

 

وی خاطرنشان کرد: انتقاد و اعتراض  مردمی پیرامون مسائل و موضوعات کارشناسی باید در فضای آرام و مسالمت‌آمیز  صورت گیرد و  در فضای متشتج و ناآرام هیچ هدف خیرخواهانه‌ای محقق نمی‌شود.

 

امام جمعه ساری با تاکید بر لزوم ارتباط موثر و بی‌واسطه مسؤولان با مردم برای تشریح اقدامات، عملکرد و طرح تنگناها و  نارسایی‌ها افزود: مردم با بصیرت کشورمان در مقاطع گوناگون انقلاب نشان دادند که  از توانایی بالایی در ناکام‌سازی توطئه‌های دشمنان برخوردارند.

 

محمدی‌لائینی ایجاد و گسترش هیجانات کاذب و غیرواقعی در جامعه با سوءاستفاده از احساسات مردم را از نقشه‌های شوم و همیشگی دشمنان برشمرد و گفت: دشمنان همواره در تلاش هستند تا با خلق حوادث و فضای آشوب و پرتنش ماهی مقصود خود را صید کنند و هیچ‌گونه نیت خیری ندارند.

 

امام جمعه ساری رهبر معظم انقلاب را تکیه‌گاه مطمئن و عمود اصلی خیمه انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: در سایه تدابیر راهگشای رهبر فرزانه انقلاب و همت و برنامه‌ریزی مسؤولان؛ کشور از شرایط سخت و دشوار عبور خواهد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مسئله افزایش قیمت بنزین تشدید نظارت و بازرسی همه‌جانبه دولت برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و اجرای سیاست‌های جبرانی و نیز حمایت بیشتر از اقشار کم‌درآمد جامعه را خواستار شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.